• Twitter Round
  • Instagram Black Round

March 17, 2019

La tornada és llarga via Exmouth-Stonehenge-Gatwick-Barcelona-Artés, per fer el trajecte ens despertem a les 6h per marxar a les 7h del matí i fer 5 hores en bus per arribar a l'aeroport, abans fem una parada a Stonehenge. A l'aeroport 3 hores d'espera per poder-nos en...

March 16, 2019

Arribem a l'últim dia d'Exmouth on el matí els alumnes fan les exposicions finals i els professors donen les notes de la setmana.

La tarda la tenen lliure per donar una volta per Exeter i fer les últimes compres.

March 15, 2019

L'activitat més divertida d'Exmouth ha estat sense cap mena de dubte la bolera, varem passar 2 hores divertidíssimes, on tots i totes es creien que eren un crack d'aquest joc. La realitat: tothom va necessitar les guies de protecció perque la bola no marxes de la pista...

L'última activitat amb els monitors d'Exmouth era el cinema a la nit.  Aquí vem tenir una mica de decepció, perque no anàvem al cinema local sino que hi havia tres classes amb diverses pel·lícules: Suicide Squad, Minions i Jurassic World .

Tothom es va apuntar a la clas...

March 15, 2019

El matí seguim amb les classes normals. Durant la tarda els monitors d'Exmouth els han fet un taller per tal de posar un ou en un recipient creat per elles amb materials reciclables i un cop posat l'ou a dins llençar-lo vent a munt per veure si l'ou es trencava o no.

L...

March 14, 2019

Avui provem una de els tradicions angleses, a les 17h de la tarda fer un "cup of tea" amb pastes de Devon. Hem entrat a un local on només es dediquen a fer diferents tipus de té i on la gent els va a degustar a totes hores, peró la mes popular és a les 17h. No ens ha a...

Als matins continuen les classes, 8 grups de 15 persones com ja vaig comentar agrupat per nivells. A les tardes ens trobem tots els alumnes de Vedruna i els professors per fer activitats. Avui hem anat a Topsham un petit poblet de pescadors típic de la zona per fer-hi...

March 12, 2019

Els alumnes anaven amb la família a les 17:00 temps per dutxar-se i menjar una mica , i al es 19:30 ja tornàvem a ser al punt de trobada per anar al club de rygby per fer una discoteca improvisada amb els alumnes de Cardona i Córdoba. Hi havia gent amb moltes ganes de...

Durant el matí fem classes de speaking i avui a la tarda també estàvem a l'escola ja que plovia molt.

A la tarda feiem tallers de música pop britànica, de fer banderetes d'estil britànic i tastàvem menjar anglès.

March 12, 2019

Aquí podeu veure alguna mostra de 'exterior de les cases dels alumnes. La majoria diuen que els cuiden bé, els van a buscar a l'escola, els fan un gran sopar, però de totes maneres Domino's Pizz i els entrepans del Subway, altres hamburgueseries i la botiga de "xuxes"...

Please reload

March 14, 2019

Please reload

RECENT POSTS:
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.