top of page

No tot és de color rosa....

Avui , ja comencen algunes queixes:

- Diuen :" Si el menjar no m'agrada", però a canvi quan veuen algun McDonalds ho donen tot., dient "això si que es sa"

- Un parell d'alumnes comenten "Vaig sol a la classe d'anglès del matí i no m'agrada ", moc mans i mànigues per canviar-ne algun alumne de grup i després em diuen :" no,no cal per un dia de classe més".

- Anem a Margate a peu ( 35 min caminant amb un dia esplèndid 23 graus i un vent de mar molt agradable) i em diuen que s'estan apunt de " morir" els deixo 45 min lliures i van CORRENT cap a les botigues....

- Un alumne li ha caigut una dent, però de seguida se li ha parat el raig de sang, res fora del normal.

- Diuen : "Nosaltres som sempre puntuals" i avui els 2-3 alumnes que han faltat ( 5 minuts tard) han estat els nostres de 48 que sóm .

- Una família s'ha queixat del comportament d'uns alumnes, però ha estat un mal entès ( a veure mes que un mal entès ha estat un excés de confiança i que estaven molt esverats) ja han demanat perdó a la família.



Tot de problemes gravíssims com aquests , solucionats ràpidament, a veure algun ja troba a faltar a les famílies


Per si un cas s'ha fet per acabar-ho d'adobar un simulacre incendi, on tothom ha acabat al pati


bottom of page